اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی

اخذ نمایندگی  و اعطای نمایندگی


اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی روشی مناسب و به روز برای توسعه کسب و کارها می باشد به خصوص برای شرکت هایی که در سطح ملی فعالیت دارند، اعطای نمایندگی برای شرکت  یا مجموعه ای که به فکر توسعه و گسترش کسب و کار خود هستند و اخذ نمایندگی برای کسانی که به فکر راه اندازی کسب و کاری هستند. موفقیت در اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی منوط به یک برنامه ریزی دقیق  و بی نقص می باشد، بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و موفق نیز از همین روش بهره مند شده اند.

 

یکی از راه هایی که می توانید در شروع کارتان و زمانی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار خودتان گرفته اید پیشنهاد ما به شما اخذ نمایندگی از یک مجموعه ای که تحت برند فعالیت دارند، می باشد که در واقع بدین صورت شما سرمایه تان را در جای درست بکار میگیرید. شما با اخذ نمایندگی دارید به یک مجموعه که تجربیات لازم را دارند وصل می شوید و پشتوانه و اعتبار آن کسب و کار را از آنِ خود میکنید پس اخذ نمایندگی راه حلی منطقی و معقول برای شروع کسب و کارتان است.

 

 


در اعطای نمایندگی، اعطا کننده و صاحب اصلی نمایندگی، روی کیفیت فروش محصولات و مدیریت فروش نمایندهء خود و پرسنلی که تحت نظارت نمایندگی مشغول به فعالیت هستند و در اکثر تصمیمات آن ها دخالت و نفوذ خواهد داشت
قرارداد اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی از آن جمله قرارداد هایی است که امروزه در روابط تجاری کاربرد و طرفدار بیشتری پیدا کرده است چرا که همان طور که میدانید در گذشته کسب و کارها و کسب درآمد به این صورت نبوده است و همین که تولید کننده کالای خود را در منطقه خود می فروخت برایش کافی بود اما کم کم توقعات افراد از توانایی تجاری خود بالا رفت و دیگر به اینکه بتوانند در فعالیت خود را در منطقه خود محدود کنند رضایت نمیدادند و به فکر توزیع و تولید و ارائه محصول و خدمات خود در سطح گسترده تری افتادند که راه دستیابی به این هدف و جامه عمل پوشاندن به این فکر، اعطای نمایندگی بود.

طبیعتا زمانی که کسب و کار شما رونق میگیرد وشاهد پیشرفت روز افزون کار خود باشید به فکر توسعه و گسترش آن می افتید و این بدین معنا نیست که حتما شخص شما در سایر مناطق فروشگاه یا شعبه های دیگر را راه اندازی و مدیریت کنید، شما می توانید به افرادی که دارای امکانات و شرایط لازم هستند نمایندگی بدهید.

مزایای اعطای نمایندگی:

    درآمد بالا
    معرفی مشتریان بالقوه
    اعطای پاداش ویژه، به نمایندگان فعال
    آموزش رایگان به پرسنل فنی و فروش شاغل در نمایندگی
    ارائه تخفیف فروش ویژه نمایندگان عادی
    امکان تبدیل نمایندگی عادی به نمایندگی انحصاری