شرکت پخش مواد غذایی

شرکت پخش مواد غذایی


شرکت پخش مواد غذایی شرکتی است که با استفاده از امکانات مورد نیاز مواد غذایی را از کسانی که تولید یا وارد میکنند خریداری و نگهداری می کنند و سپس به خرده فروش ها تحویل می دهند،

واحد پخش که مسولیت پخش مواد غذایی را دارد بخشی از زیر مجموعه تامین کننده کالاست که بهره گیری از تجیزات مورد نیاز مواد غذایی را از مبدا بدون هیچ واسطه ای به خرده فروش ها تحویل می دهد.

همچنین عمده فروش ها واحدی هستند که پروانه کسب دارند و کلیه کالاهای مواد غذایی را از کارخانه ها تهیه می کنند و به صورت عمده به خرده فروش ها می فروشند.

شما اگر بخواهید به صورت قانونی شرکت پخش مواد غذایی راه اندازی باید مجوز داشته باشید و برای اینکار باید مراحلی طی کنید، در ادامه توضیحاتی در این باره آورده شده است:

*ابتدا باید تشکیل پرونده بدهید، تشکیل پرونده شرکت پخش در دفتر توسعه بازار کالا و خدمات برای واحد های پخش منطقه ای یا استانی.

*سپس کارشناسان باید این پرونده را بررسی کنند و اگر نواقصی دارد شما را در جهت رفع آن نواقص راهنمایی کنند.

*بعد از آن از انجمن شرکت های پخش مواد غذایی استعلام گرفته می شود برای بررسی صلاحیت در این امر و تایید عضویت.

*در مرحله بعد معرفی شرکت برای اخذ گواهینامه صلاحیت نظام توزیع کالا صورت میگیرد.

*بررسی نتایج استعلام ها انجام میشود.

*و در مرحله آخر تصمیم گیری در خصوص صدور یا عدم صدور مجوز پخش مواد غذایی انجام می شود.


شرکت پخش مواد غذایی باید کلیه فعالیت های خود را در قالب نظام جامع مدیریت استراتژیک تعریف کنند و برای عرضه محصولات و مواد غذایی در بازار باید تمام وجه های سازمان مربوط به تحقیقات بازار و شناسلیی مخاطبین استفاده کنند.

به همین دلیل میبایست فعالیت های خود را به 5 بخش تقسیم بندی کنند:

1-پخش مویرگی

2-پخش عمده فروشی

3-پخش شهرستان ها

4-پخش بازارهای خاص و پنهان

5-پخش زنجیره ای و تعاونی

با توجه به توضیحات و مطالب آورده شده می توان فهمید که بقای عمر یک تولید کننده با پخش محصولات آن ارتباط مستقیم دارد پس چگونگی عملکرد شرکت های پخش حائز اهمیت است.

 

 

چرا انقعاد قرارداد مشارکت پخش مواد غذایی مهم است؟

راه اندازی شرکت پخش مواد غذایی هزینه های بسیاری در بردارد، هزینه هایی برای فراهم کردن انبار و فضاهایی استاندارد جهت نگهداری مواد غذایی، هزینه ماشین آلات حمل مواد غذایی( به طور مثال یک سری مواد غذایی باید با ماشین های یخچالدار حمل شوند)، دستمزد کارگران بخش های مختلف و ...

با توجه به توضیحاتی که در بالا قید شد ممکن است شما تصمیم به راه اندازی کسب و کاری در حوزه پخش مواد غذایی داشته باشید اما با برآورد هزینه های مربوطه در خود نمیبیند که تنهایی این کار را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما انعقاد قرارداد مشارکت پخش مواد غذایی میباشد که می توانید از این طریق برای خود شریکانی پیدا کنید و در تامین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در زمینه پخش مواد غذایی از شریکتان یاری بگیرید که طبیعتا این همکاری و مشارکت در سود و ضرر نیز پابرجاست.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما و با مطالعه مطالبی مرتبط با شرکت پخش مواد غذایی اطلاعات خود را بالا ببرید.